Medlemsfordel i KNBF

Ny KNBF medlemsfordel
Nordic Dry kan beskytte effektivt mot råte, sopp, fukt og lukt. Posen som leveres i forskjellige størrelser, henges opp på utsatte steder, og kan absorbere mer enn 1,5 av sin egen vekt. Posene leveres i forskjellige størrelser 2kg, 1 kg og 250gr. Posene kan henges opp eller legges i skuffer eller andre lukkede rom i båt. Produktet i posene starter å virke så snart plastikken fjernes.

KNBF har inngått en sentral samarbeidsavtale med Petrolquip om levering av Dragon Dry produkter som medlemsfordel til båtforeninger og personlig medlemmer. Alle kjøp gjøres direkte på www.petrolq.no. Her kan du finne mer informasjon om produktet.

Det eneste du trenger ved kjøp er å logge inn på siden og oppgi rabattkode 3B86A4DA, så blir 25% rabatt trukket ifra listepris. Oppgi ditt KNBF-medlemsnummer ved utsjekk (betaling).