Sørøysommer arrangement på stranda i Hasvik

Da var Hasvik båtforenings arrangement på stranda i Hasvik historie. Arrangmentet ble gjennomført i nydelig vær i nesten vindstille, sol og ca 18grader. Aktivitet som garnringkasting og roing med gummibåt var populære aktiviteter. Quiz for store og små var det noen av gjestene som deltok på. Mange benyttet anledningen til å bade på den flotte stranda vi har midt i bygda. Arrangementet var et samarbeid med Hasvik samfunnshus som stillte opp med kafe hvor de solgte pølser, hamburgere og drikke.

Så tusen takk til alle som møtte opp i et nydelig Hasvik-vær. Tusen takk til Ellen, Ragnhild og Gro elin fra Hasvik samfunnshus for traktement med salg av middag til gjestene og tusen takk til båtforeningsmedlemmer og familie.

Vi hadde selvfølgelig premier til noen deltakere, men da vi hadde gått igjennom listene var alle gått hjem:-)

Garnringkasting premie til: Olav, Emmy, Nikoline

Quiz barn alle rette premie til: Isak, Rolf Erik, Emil Elias, Emmy

Quiz voksne til den med flest rette 9/10: Oddvar

Roing premie til: Emil Elias, Frøya og Aurora, Erle.

Gratulere til vinnerne:-)