Sommerens aktiviteter

Informasjon om vårens og sommerens aktiviteter i Hasvik båtforening

I henhold til medlemsmøte i etterkant av årsmøte ble følgende aktiviteter vedtatt.

Taborshamn:

– Tilpasse ny landgang til flytebrygga

– fjerne eksisterende pir

– fjerne gammel materialer som ligger på land

– rydde søppel fra stranda

KNBF bøya i Meltefjord:

– kutte noe av tauet til moringen

Sørøydager:

– gjennomføre fjord-cruise 3.juli.

———————————————————————————————————————————

18.mai: Vi starter med befaring i Taborshamn 18.mai klokken 1400. Da er det lavvann slik at vi får sett hvordan landgangen ligger på fjæresjø. De som har anledning til å være med på befaringen er velkommen. Drar fra båthavna kl 1400.

22.mai: klokken 1800 starter vi med jobben med mæra. Vi må kanskje flytte noen steiner, rive platten på eksisterende pir for bruk som vandring på mæra, kutte noe av mæra da de er for lang. Alle som møter opp får noe å gjøre 

23.juni: Arbeid i Taborshamn ferdigstilt og vi feirer St.Hans i Taborshamn

3.juli: Hvem kan stille opp i år til fjord cruiset fra klokken 11 –ca 1400? Det blir påmelding med frist til dagen før for å melde seg på som gjest. Med det unngår vi å stille opp med masse båter og ikke gjester.

4.august: Hva med en fellestur til Dønnesfjord i fm årets gudstjeneste der, avgang fredag kveld fra Hasvik?

Ellers håper jeg på å treffe masse båtfolk i Taborshamn i løpet av sommeren

Vel møtt i båthavna/Taborshamn 22.mai klokken 1800

Ønsker tilbakemelding på hvem som kan stille opp med båt på fjord cruise 3.juli