Slappkista

Kjøp og salg fra ”Slappkista” – ny tjeneste på KNBF-siden!

”Slappkista”, eller ”Slappen”, er et velkjent begrep for mange sjøfolk. Dette var ”kiosken” om bord hvor stuerten solgte varer som sjøfolkene hadde behov for under seilasen. Derfor synes vi at også vi må ha vår slappkiste hvor medlemmer, båtfolk og firmaer i båtbransjen kan legge inn tilbud til båtfolket. Det kan være kjøp og salg av båt, utstyr, tilbehør, dubbeditter, elektronikk, båtplasser eller hva det måtte være som er av interesse for båtfolk. Det første tilbudet på et godt kjøp av vinsjer til båtforeninger er allerede kommet!

Tjenesten er gratis for våre medlemmer. For privatpersoner som ikke er medlemmer koster plassen kr. 100,-. For firmaer er prisen kr. 300,-. Hvis du har noe du vil selge eller ønsker å kjøpe, kan du sende en melding, ev. med bilde og/eller logo til post@knbf.no.